niedziela, 16 grudnia 2012

Powiadomienia o rozdziałach.

Lista powiadomień o nowych rozdziałach (twitter):

@MrsCzarnaaa
@Karaarrt
@Nicoleee_69
@Big_Buum 
@Frankie_Weenie 
@SylwiaxxD
@its_gotta
@megusta1D_
@iWantHarryHug
@CallMeLolsBabe
@takemehome99
@horan_hug_69
@gangnam_styless
@Elodie_x33
@trollek_
@Mags_Poland_1D
@baaajka
@Kanade_fuku
@zolahinc1D
@1DCela
@Misiooolxd
@mrsMartaStyles
@11Puchacz
@midnigghtdream
@Little_Agnes1D
@ola_love1D
@KeepCalm165916
@back_hope18
@Big_Buum
@comeonlarreh
@omnomnom_69
@sabgli
@fasolkaaa
@remindmelove
@horanismygod
@Zaawsze_Spoko
@GbeGabriela
@Allie130998
@AlexLovesNandos
@Cud_Malina
@edzio_wiertara
@suckmydickloueh
@MrsMalik69_1D 
@_ania_69 
@My_Life_Changed 
@ahhMalik
@LarryIsMyGod 
@justysia20003 
@SylwiaxxD 
@Loczus_1D 
@hereforbadboy 
@amazaynnie 

17 komentarzy:

Semprey pisze...

No dajesz rozdział, czy nie zrobiła jeszcze tej zapowiedzi?? :3
http://www.butyoudontexist.blogspot.com/

Nicole pisze...

Informuj mnie prosze o rozdzialach. @Nicoleee_69

Anonimowy pisze...

Proszę cie informuj mnie o rozdziałach :D @SylwiaxxD

Anonimowy pisze...

mnie też mogłabyś informować o rozdziałach ? :) @megusta1D_

Anonymous † pisze...

Heej mogłabyś mnie też powiadamiać o rozdziałach @MyLiveMyDream

Weronika pisze...

jeszcze ja bym prosiła @gangnam_styless

Yelly pisze...

Mnie też informuj :3 @Dorota_1D

Anonimowy pisze...

Będziesz informować?
@baaajka

Unknown pisze...

Mnie też :3
@Kanade_fuku
:D

Tomlinsonowa pisze...

mnie też informuj @zolahinc1D
i jeszcze jak byś mogła to moją koleżankę @1DCela

Anonimowy pisze...

Mnie też informuj . :d @Misiooolxd

Anonimowy pisze...

proszę informuj mnie o rozdziałach! :) @mrsMartaStyles

Anonymous † pisze...

Hej, wcześniej pisałam żebyś mnie powiadamiała na TT o rozdziałach, ale zmieniłam nazwę z @MyLiveMyDream na @CallMeLolsBabe i miałabym do ciebie prośbę żebyś zmieniła z tamtej. Przepraszam za problem :0

Alex pisze...

Mnie też informuj ! <3 Bo zapowiada się naprawdę zajebiście... @AlexLovesNandos

Anonimowy pisze...

@Cud_Malina

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Ja też mam nadzieję ze mnie będziesz informować o nowych rozdziałach :)
@SylwiaxxD