wtorek, 15 stycznia 2013

Skyfall.





Tytuł: Skyfall. (nazwa własna)
Motto: Love the way we lie. (tł. Kocham sposób, w jaki kłamiemy.)
Połączenie: Larry Stylinson (Harry Styles + Louis Tomlinson)
Bohaterowie: Louis Tomlinson i Harry Styles, Zayn Malik, Niall Horan, Liam Payne oraz bohaterowie epizootyczni: Danielle Peazer, Perrie Edwards, Eleanor Calder, Simon Cowell, Paul Higgins, Josh Devine, Taylor Swift i inni.
Typ: Dramat, obyczajowy, psychologiczny.
Miejsce akcji: Londyn / Wielka Brytania i epizootyczne.
Czas akcji: Rok 2013. Retrospekcje od: 2008r.
Liczba odcinków: 8 + Prolog & Epilog.
Opis: Harry i Louis. Miłość od pierwszego wejrzenia; od spotkania w toalecie. A może jednak nie do końca? 2008r… Ta dwójka była dwa razy w tym samym miejscu zupełnie o tym nie wiedząc, że za parę miesięcy  będzie ich łączyła silna więź. Dostanie się do brytyjskiej edycji programu X Factor odmieni ich życie na zawsze. Dostanie się do tego samego zespołu. Poznanie wspaniałych ludzi, którzy są gotowi skoczyć za Tobą w ogień, wspierających się przyjaciół, i on – miłość Twojego życia, z którą nie możesz być. Zakazany owoc, zakazana miłość, zakazany związek. Jak to się zaczęło? Jak się toczy? Jak się skończy?
Inspiracja: Ogólnie na fabułę całego opowiadania wpadłam sama, podczas pewnej nocy, kiedy słuchałam „Forever Young” w wykonaniu 1D. Popłakałam się i oczywiście jak to ja, nie byłabym sobą, gdybym się jeszcze bardziej nie dobiła filmikami Larry’ego. No i myśl o tym, że cierpią… Podsunęła mi pomysł na opowiadanie na faktach autentycznych. Z racji tego, że moje poprzednie opowiadanie o Larry’m ( www.forbidden-heart-larry.blogspot.com ) cieszyło się niemałą popularnością i wiele osób pragnęło, abym napisała kolejne – więc oto jestem!
Informacja:. Niektóre przedstawione tutaj sytuacje miały miejsce, a niektóre MOGŁY MIEĆ. Opowiadanie ma za zadanie nie tylko zabawiać Was, ale także ukazać świat Larry’ego. Jaki on może być naprawdę? Przekonasz się czytając. :) Opowiadanie MOŻE (Bo nie wiemy w 100%. Wiemy tylko tyle, co zdołałyśmy się dokopać xd) opierać się autentycznych faktach. Będą występować także sceny fikcyjne, które są skutkiem chorej wyobraźni autorki.
Ostrzeżenie: Opowiadanie może zawierać wulgaryzmy, sceny erotyczne, a także obrazowe opisy emocji bohaterów. Za wszelki uszczerbek na zdrowiu psychicznym/fizycznym – nie odpowiadam.

Enjoy!

Chcecie być powiadamiani o rozdziałach? Piszcie na mojego twitter'a! xx

7 komentarzy:

Unknown pisze...

hmm zapowiada się ciekawie czekam . :x

1D_infatuation pisze...

O matko *_* Zapowiada się genialnie! Oczywiscie będę tu wpadać < 3
---
turn-back-time-with-one-direction.blogspot.com

Unknown pisze...

możesz mnie informować? ola_love1D fajnie sie Zapowiada :)

Anitka pisze...

Fajnie sie zapowiada :) mozesz mnie informowac? @KeepCalm165916

BlueRose pisze...

Już nie mogę się doczekać, żeby je przeczytać! *__* Od dawna szukam takiego opowiadania o Larrym "na faktach" i nawet nie wiesz jak się cieszę, że już znalazłam :D Prooszę, dodawaj szybko zwiastun i prolog :D A jeszcze szybciej 1 rozdział!!!
Blue Rose :)
Zapraszam też na mojego bloga:
http://silence-tells-me-more.blogspot.com/ :)

Unknown pisze...

dopiero dzisiaj natknęłam się na to opowiadanie i muszę powiedzieć: Kurwa! Czemu nie było mnie tu od początku?!

po obejrzeniu filmiku po prostu popłakałam się..
to jak Harry i Louis patrzą na siebie jest takie piękne..
jakby faktycznie było między nimi coś więcej niż tylko przyjaźń..
1:00 filmiku - Harry patrzy na Lou jakby chciał wpić się w jego wargi O.o
1:28 filmu - oni wyglądają jakby chcieli się pocałować, ale nie mogą :'(
piękny film, naprawdę :')

z chęcią przeczytam tą opowieść i zajrzę na Twojego poprzedniego bloga :)

możesz mnie informować o aktualizacjach na tt ?
@koteczki_1996
byłabym bardzo wdzięczna :)

Anonimowy pisze...

O moj slodki Boze! Jestem u babci i placze, bo obejrzalam ten zwiastun. I po prostu nie moge sie doczekac, az zaczne to czytac. :-)A teraz przepraszam, ide do lazienki sie ogarnac. :D