piątek, 25 stycznia 2013

00 - Prologue.

Witajże! Jestem z prologiem nowego opowiadanie o Larry'm 'Skyfall'. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. :3 Komentarze, jak i pytania do mnie, postaci mile widziane. :)
Pytania do mnie zarówno jak do postaci zadawajcie tutaj: www.ask.fm/Caliope14
Jeśli chcecie być powiadamiani o nowych rozdziałach piszcie na tt.
Enjoy!
***
 Kochają się. Szaleńczo i dogłębnie. Prawdziwie i szczerze. Tworzą na pozór idealny związek. Ale tak nie jest. Nie mogą wyjść w swoim towarzystwie na ulicę, trzymając się za ręce, obejmując wzajemnie. Mają zakaz. Nie mogą pokazać światu, że kochają się.

 Jakbyś się czuł, gdybyś musiał ukrywać swoją miłość do drugiej osoby przed całym światem? Nie mogąc dotknąć jej w każdej chwili, ponieważ jesteś ciągle pod obserwacją kamer? Nie mogąc zbliżyć się do niej, jak do partnera? Udawać, że jesteście dla siebie tylko przyjaciółmi? Czułbyś się okropnie, prawda?
 Ale oni nie mają wyboru. Muszą brnąć w to kłamstwo. Nie z własnej woli, ale woli ludzi, którzy zarabiają na nich. A jaka jest prawda? Zarabiają na ich cierpieniu. Tak. Oni cierpią, nie mogąc być normalną parą. Cierpią, bo gdyby się ujawnili, ktoś mógłby wiele stracić, a oni ponieść konsekwencje.

 Ale kochają się, bez względu na wszystko. Pomyślisz… Pewnie mogliby zrezygnować. Ale nie, nie mogą. Są gotowi poświęcić wszystko, tylko aby być ze sobą. Są gotowi na każde cierpienie, zadany im ból i przeciwność losu. Są gotowi w każdej chwili dnia i nocy, bo mają siebie. Mają ludzi, którzy ich wspierają. Przyjaciół. Rodzinę. Ale jak to mówią… Miej przyjaciół blisko, a wrogów jeszcze bliżej.

 Są ich marionetkami. Marionetkami w rękach bestii. Przechodzą przez piekło każdego dnia. Każdy ich najmniejszy ruch jest kontrolowany. Nawet na wywiadach nie mogą siedzieć obok siebie, bo ludzie od razu zaczynają mówić. Ale jak można nie mówić o tak szczerej miłości, jaką mają oni? Pewnie nie jeden z was im jej zazdrości. Chociażby ich najmniejsze gesty, znaczą więcej niż tysiąc słów. Tak, są popularni. Należą do najpotężniejszego boybandu naszych czasów. Tak, oboje są chłopcami. Zszokowany? Niby dlaczego? Miłość jest równa. Każdy ma prawo do miłości. Niezależnie od tego, czy jest to miłość dziewczyny i chłopaka, dziewczyny i dziewczyny, czy chłopaka i chłopaka. Ale niektórzy nie potrafią tego zrozumieć, tym samym raniąc innych.

 Sławne osoby w dzisiejszych czasach są takie szczęśliwe, prawda? Patrzysz na nich i widzisz radość. A teraz spójrz na nich sercem, nie oczami.  Zauważyłeś coś? Smutek? Nic dziwnego. Osoby, które śmieją się najczęściej i najgłośniej, ukrywają w sobie wielkie tajemnice. Tacy właśnie byli Harry Styles i Louis Tomlinson; członkowie popularnego zespołu One Directon.

 Obecna sytuacja ich przerasta. Właśnie zaczął się rok 2013; trzeci rok ich ukrywania się. Mimo tego, iż mają ogromne wsparcie ze strony fanów, którzy… cóż. Widzą ich miłość. Przed nimi nic się nie da ukryć. Niestety codzienne akcje „Larry Shippers” (bo tak fachowo nazwały się osoby wspierające i tolerujące ich związek, w który wierzyli, że istnieje. No… mają rację)  na twitterze nie pomagają. Ciągłe najazdy na Modest! Management także. Modest! jest niepokonany i nic nie mogą zrobić ani oni, ani Hazza i Lou.

 Jak to się wszystko zaczęło? Jak się poznali? Jaka jest prawda? Przez co przechodzą teraz? Z czym muszą się mierzyć? Czy ich związek przetrwa najtrudniejsze? A co najważniejsze… Czy wyjdą z tego cało? Jak to się wszystko skończy? Miliony pytań, ani jednej odpowiedzi.

19 komentarzy:

I SHIP BULLSHIT † ‏ pisze...

O matko.. Nie wiem co napisać.. Myślałam że ten blog będzie podobny do innych. No.. powieść z przeszłości w której nie są sławni, również kochają się ale zakazuje im to rodzina lub ktoś podobny. To co napisałaś jak wiadomo dzieje się teraz. Jak to czytałam naszla mnie myśl że ten prolog można by pokazać tym którzy w nich nie wierzą. Przecież tu jest wszystko zawarte...Tak idealnie.. No ale wracając do rozdziały to jak mówiłam jest ZAJEBISTY :3 Moje serduszko Larry'ego sie raduje gdy coś takiego czyta !:D Czekam z niecierpliwością na kolejny. ..---> @11Puchacz P.S Wiesz że Cię kocham c'nie? :3

imdestinee pisze...

Czytam ten prolog i kurde dostałam jakiś dreszczy przechodzących przez moje ciało. Takie coś rzadko mi się w sumie zdarza, ale ten prolog był, jest taki prawdziwy. Naprawdę. Opowiadanie zaczyna się genialnie i już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału :)

shouldletyougo.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Ten prolog jest taki... Prawdziwy. No tak. To wszystko jest prawdą. Czekam na pierwszy rozdział!

@takemehome99

Aleksandra pisze...

boże niesamowite :) już nie moge się doczekać kolejnego... i zupełnie zgadzam się z tym co tu napisałaś jak to gdzieś usłyszałam " miej oczy szeroko zamknięte" " nie patrz oczami a sercem" :)

Anonimowy pisze...

Czytając miałam ciarki.
Świetnie ujęłaś to co oni czują.
Czekam teraz na pierwszy rozdział. :D
@trollek_

BlueRose pisze...

Jejciu!!! Już nie mogę się doczekać 1 rozdziału normaaalniee!!! Aż mną trzęsie, jak myślę o tym wszystkim... Pięknie napisane... bo szczerze ;)
Pozdrawiam, ściskam i całuję! ;3

Unknown pisze...

fajnie się zaczyna a to znaczy że to będie super czekam na 1 oxox

Gumiżelek pisze...

Super. Masz wielki talent. Twoje opowiadania sa fantastyczne. Podziwiam cie i czekam na pierwszy rozdzial <3<3<3
@its_gotta

Unknown pisze...

Nie wiem czemu, ale płaczę ;-;
Genialne.. Takie.. takie prawdziwe. Podziwiam cię O^O i w niecierpliwości czekam na 1 rozdział! :3
@Kanade_fuku

Anonimowy pisze...

booże rycze jak czytam ten prolog ;___; swietnie sie zapowiada.. nie moge sie doczekac 1 rozdzialu! @mrsMartaStyles

Only Dreams... pisze...

Nie no... Teraz to mnie zatkało...
Po tym fragmencie stwierdzam, że masz fajny styl pisania.
Coś czuję, że to będzie świetny blog. Będzie pokazywał Larry'ego w całkiem innym świetle, niż reszta blogów im poświęconych.
Cóż... Początek jak dla mnie masz wspaniały, oby tak dalej.
Tylko weny życzyć! xx

Anonimowy pisze...

Jejku!!! Naprawdę cieszę się, że poprosiłam cię, abyś mnie powiadomiła o rozdziale <3 przecież to jest genialne*! Wiesz, że moje zdanie o Larrym jest takie same? No, naprawdę - ich miłość bije od nich na tysiące kilometrów i przez internet i zdjęcia! Bo to jest miłość.
Wspaniały prolog, czekam na następny <3

Wikaaa pisze...

ja uważam, że przez te wasze bajeczki na temat Louis'a i Harry'ego ludzie serio zaczynają w to wierzyć. dobra, okey, macie prawo sobie w to coś wierzyć, ale mam jedno pytanie : masz na to wszystko dowody, że się 'kochają', że coś 'ukrywają' itd? omg, to że się przyjaźnią, i okazują tą przyjaźń bardziej niż każdemu innemu chłopakowi z zespołu, nie znaczy od razu, że chcą być razem! Louis już raz tłumaczył się na ten temat, myślałam, że sprawa skończona, a wy nadal brniecie w te głupoty. dla waszej wiadomości, Louis ma dziewczynę. i co, tak nagle, podczas tego, jak chodzi z Eleanor, nagle zaczyna chodzić też ze swoim chłopakiem jednocześnie? ludzie, ogarnijcie dupy z tym wszystkim, pleas. :CC oni pezecież nie są gejami. / to nie jest hejt, pod żadnym względem, ale tylko wyrażenie mojego zakichanego zdania. myślę, że to jest lekka przesada. napisać, napisałaś ładnie, oczywiście. no ale no. dobrze, ja już skończyłam, pewnie teraz zaczniecie mnie hejtować, no ale cóż. pozdrawiam, Wika :) xx

Ewa N. pisze...

Świetny. Zobrazowałaś tu całą prawdę.. Ludzie niewierzący w Larry'ego- polecam przeczytać! Osobiście wierzę, że kiedyś się ujawnią, ale życzę też lubię Elounor. (wiem, dziwne.) ale cóż.. jeszcze raz powiem, że świetny no i to tyle..

skyarctica pisze...

Bardzo ciekawy moim zdaniem i może się fajnie zapowiadać :D.Będę wpadać i czytać xDD

Belive In Love pisze...

Ciekawie się zapowiada. Napewno będę czytać. :D

Vatten pisze...

Podoba mi się ten prolog. Opowiadanie, dzięki niemu, zapowiada się bardzo ciekawie. Masz bogatą wyobraźnię oraz naprawdę dobry styl pisania. Na pewno przeczytam kolejne rozdziały. :)
@TheIrishsWife x

Unknown pisze...

ledwo pozbierałam się po wstępie a znowu ryczę jak głupia..

prolog jest wspaniały !

od początku bycia Directioner jestem też Larry Shipper, ale wcześniej nie wierzyłam w to tak mocno jak teraz dzięki Tobie :)

jesteś wspaniała ♥

Unknown pisze...

Pierwsze co zobaczyłam w linku to larry! So od razu włączam!
Drugie to ukrywana miłość!
Wiecie jak mało jest opowiadan gdzie oni są w zespole jako para? Nie?to uwierzcie mi na slowa bardzo mało!
A tu proszę bardzo!
Prolog
MAGA MEGA MEGA MEGA!
jeju ja juz chce pierwsze rozdziały!
I oczywiście zwracam się z prośbą o informowanie o nowych!
Do prologu nie mam zastrzeżeń! Idealnie ukazano ich zachowanie i nakazy!
Czekam na dalsze losy!
@kika1613